Dyskretny urok elegancji / Discreet charm of elegance


No to specjalnie dla Was kolejna porcja obiecanych fotografii. Zawsze miałam słabość do tych czasów. A w niedalekiej przyszłości obiecuje coś dla miłośników motoryzacji:))

131

339

44

432

480

435

247

251

501

468

291

510

441

343

28 replies to “Dyskretny urok elegancji / Discreet charm of elegance

  1. Coś magicznego wyziera z tych starych fotografii. W moich rodzinnych genealogicznych zbiorach jest sporo tego typu zdjęć z wujkami, ciociami i kuzynami. Odczuwam dziwną ekscytację, gdy patrzę na tę amerykańską estetykę.

    1. W zbiorach mojej babci sa zdjęcia sprzed ponad 150 lat. Pokusze się kiedyś o taki wpis. Mnie te fotografie onieśmielają. Czuje jakąś niezrozumiałą nostalgie. Może uległam kiedyś reinkarnacji :)

  2. Na tą piątą z numerem 8-813, miałabym coś specjalnego. Ładna i bardzo grzeczna buźka ;)
    fajne czasy, pełne szyku, elegancji i nienagannych manier…chociaż, ja stanowczo jestem, jakąś Hanką z Rzaholeckiego lasu ;)

  3. CUDOWNE!
    Uwielbiam stare fotografie; dama w kapeluszu ( profil) przepiękna:)
    Jakbym widziała swe prababcie, babcie na zdjęciach :)))
    ( Mrs, coś szykuję specjalnie dla Ciebie; jak uda mi się dziś „spreparować” to coś, dam znać ;)

  4. Piękne, kiedyś to były damy! Zwłaszcza przepiękne jest zdjęcie damy z białymi lisami! Co za twarz! Prawdziwa arystokratka! Co za rysy! Ten anioł nie musi wręcz mówić – jej piękne oblicze samym swym wizerunkiem emanuje głębią i szlachetnością ducha. Wygląda na damę wychowaną na książkach. Gdybym była mężczyzną w tamtych czasach całowałabym ją po stopach i wysyłała anonimowo pęki białych róż. Takie kobiety się WIELBI.
    Dzisiaj mamy upadek obyczajów. Pojęcie damy przeszło do lamusa… Dziękuję Mrs Dalloway za tą dawkę niezwykłego piękna.
    Prosimy Cię zatem wszyscy: opublikuj zdjęcia z domowego archiwum, byśmy mogli my, obcy, pozachwycać się!

    1. Myślę,że nie jesteśmy w stanie oprzeć się stereotypom w postrzeganiu. Ale niechybnie wspomniana przez Ciebie pani jest godna bukietu kwiatów:))Uroda iście posągowa, o delikatnej. kobieta o efemerycznym spojrzeniu…
      Ale te lisy brrrr….nie przepadam(ideologicznie:))
      Obiecuję namówić babcię, by udostępniła archiwum:))

          1. Widok martwych zwierząt
            na ramionach jest dla mnie przygnębiający…
            Te szklane oczy, bezwładne łapki…
            Najgorsze, że nie dla osłony przed
            zimnem są noszone ale dla kaprysu… ozdoby…

Dodaj komentarz

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star