„Na stacji” – Wrocławski Port Miejski


budynek w porcie

Mieszkam we Wrocławiu od szesnastu lat i dopiero w ten weekend wybrałam się do Portu Miejskiego, poza budynkami, których zdjęcia zamieszczę przy innej okazji, nie lada gratką okazało się cmentarzysko starych lokomotyw. Jak doczytałam, bo ciekawska jestem:) lokomotywy sprowadził do Wrocławia prywatny przewoźnik.

Jest to 7 czeskich lokomotyw elektrycznych typu 121 i 141. Praktycznie są w stanie totalnego rozkładu.

Jak zwykle urzekła mnie rdza, kolory, ale przede wszystkim wnętrza. Przecież do tej pory nigdy nie widziała  tych cudeniek z bliska!
Mam chyba jakiś niezrozumiały pociąg do takich dużych maszynerii i urządzeń. Mam wiele szacunku dla ludzkiej pomysłowości i zdolności tworzenia.
No i te fantastyczne „draperie”z odpadającej farby. Okna rozbite w drobny mak… z uciechą  i zaciekawieniem patrzyłam na świat przez niewielkie wytłuczone otwory. W takich chwilach łapię się na tym, że nieustannie drzemie we mnie dziecko.
Żal troszkę, że się wysłużyły a teraz stoją tutaj w zapomnieniu…
Nie było czasu na detale, bo straż czuwała:)
Znowu musiałam chyłkiem i niepostrzeżenie. Brak czasu, a raczej pośpiech nie pozwalał na lepsze kadry. 

fot. A. Bober

stare pociągi

Zaskoczył mnie malunek swastyki na wagonie, wygląda na oryginalny. 

.

 

.

_DSC1724 (Kopiowanie)

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

_DSC1701 (Kopiowanie)

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

_DSC1799 (Kopiowanie)

.

lokomotywa urządzenia

.

lokomotywa

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

wnętrze lokomotywy

.

lokomotywa naklejki

Panienki muszą być:) obowiązkowo:)

.

lokomotywa

.

lokomotywa wnętrze

.

lokomotywa urządzenia

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

wnętrze lokomotywy

.

_DSC1804 (Kopiowanie)

.

_DSC1694 (Kopiowanie)