Voilà! Skarżysko – Państwowa Fabryka Amunicji


Znalazłam się w odpowiednim miejscu i momencie i choć przestrzeń w polu mojego widzenia była niezwykle frapująca, to z niekłamaną przyjemnością oddałam się detalom. Błądząc w zaułkach fabrycznych korytarzy jak surrealistyczny śmieciarz odkrywałam piękno w odpryskach, brudzie i zawieszonych niedbale elementach.

DSC00659 (Kopiowanie)

„Fotografowałem nasz sedes, połyskujące emaliowane naczynie niezwykłej piękności.
Była w nim każda czuła krzywizna „boskiej postaci ludzkiej” minus ułomności”

Edward Wston

.

DSC00639 (Kopiowanie)fot. A. Bober

.

???????????????????????????????

.

DSC00591 (Kopiowanie)

fot. A. Bober

DSC00594 (Kopiowanie)

.Nieupozowane kawałki świata…

DSC00557 (Kopiowanie)

.

???????????????????????????????

fot. A. Bober

???????????????????????????????

.

DSC00554 (Kopiowanie)

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

???????????????????????????????

.

DSC00616 (Kopiowanie)

.

.

DSC00547 (Kopiowanie)

.DSC00584 (Kopiowanie)

.