Nominacja – Very Inspiring Blogger Award


very-inspiring-blogger-fictional-machines

Very Inspiring Blogger Award 

Z dużą  dozą nieśmiałości dziękuję za nominacje Rebecce aka Clanmother. Nie wiem czy jest ona zasłużona, ale na pewno zobowiązuje do dbania o swoich czytelników:)) 
W pierwszym rzędzie blog jest zapisem moich przemyśleń, zapamiętanych obrazów, słów ich znaczenia,symboli, fotografii – prawie wszystkiego czego doświadczam. Ciesze się  że po pewnym czasie oglądanie i czytanie tego co „tworze” sprawia przyjemność kilku innym ludziom. To mnie zupełnie zaskoczyło, i sprawiło radosną niespodziankę. Myślę, że wzajemnie jakoś się uzupełniamy.

Z szacunkiem czytam i oglądam to co Tworzą moi znajomi. Często jestem pod dużym wrażaniem ludzkiej wrażliwości na słowo, sztukę,myśl, relacje, detale, ale zadziwia mnie także kreatywność i talent wielu z nich. 

Nominacje traktuje jako zachętę do kontynuowania tego, co robiłam do tej pory na blogu. 

Zasady zabawy:

  1. Nominować 15 blogów, które według mnie zasługują na wyróżnienie.
  2. Poinformować blogerów, o tym, że są nominowani.
  3. Napisać 7 faktów o sobie.
  4. Podziękować blogerowi, który mnie nominował.
  5. Dołączyć nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.

Za tymi nazwami kryją się wielce interesujący ludzie:))!! Dziękuję Wam za ucztę słów, sztuki, fotografii, refleksji, ludzkiej myśli i kreatywności! 

Moje blogowe nominacje:

Artdone

Caddicus Cadi

Clanmother

Chihiro

Dablju

Grishmanphotography

Kuźnica Myśli

Manuela Medici

Nãomef

ManoliRizoFotografia

Onibe

Panna Wizja

Śnienie Świata

Sza_piski

Tramedipensieri

7 faktów o mnie:

  1. Płacze w kinie
  2. Nie znoszę cyrku.
  3. Często przestawiam meble.
  4. Tańczę boso, gdy nikt nie widzi.
  5. Nie mogę żyć bez muzyki.
  6. Mam w głowie nieustanną burze myśli.
  7. Czuje nieodparta potrzebę przeżywania i odczuwania.