Z wdzięcznością :)


Zadomowiłam się już troszeczkę na własnym blogu, ale jestem też  gościem Waszych wielce interesujących zakątków.  Bardzo chciałam Wam podziękować – wszystkim i każdemu z osobna!


Ana – Thank you for your poems, Thank you for a subtle touch important things. Thank you for a music and a inspiration   [and patience :) ]. 

Poranna Roso dziękuję za poetycką ucztę dla ducha, śmiech bez powodu i chwile wzruszeń. 

Wizjo – dzięki za Sawannę, na której odpoczywam, za potok cudnych słów, znaczeń i metafor. 

Chihiro – dziękuje za podróż w jaką mnie zabierasz na swoim blogu – niezwykłą  , fascynująca  !!!

Artdon(i)e – Tobie za przygodę ze sztuką, skwapliwość, entuzjazm i detale.

Violiu  – serdeczne dzięki za liryzm, czułość na wszelkie drgnienia świata.

Senczyjawa –  z nieskrywaną przyjemnością wracam do Twojego zakątka zauroczona fotografiami z podróży. Czujesz i widzisz więcej przez okienko obiektywu. 

Signe – za czytelnicze podróże i wymianę myśli o  Wilczycy, ale także wzajemne inspiracje. 

Graforoman – serdeczne dzięki za zachętę do wspomnień i muzyczną podróż w przeszłość.

Hazel – Thank you for film –  Florentina Hubaldo! 

Truthka  – dziękuję Ci za powód do przemyśleń i  trzeźwy ogląd wielu spraw. 

Rosa –  Twoja poezja jest blisko krwiobiegu, pulsuje mocno w skroni – dziękuję.

Fragmenty z drogi – dziękuję za poranki, mgły, detale , subtelność odczuwania. 

Onibe – dziękuję za zachętę do lektury, za fotograficzną ucztę. 

Brulionman – mało kto widzi miasto w obiektywie tak jak Ty, zaglądam z przyjemnością i zaciekawieniem do Ciebie – dzięki. 

Dablju – „zastygasz w objęciach migawki” , a ja staję potem oniemiała przed tym, co się wydarzyło za Twoją sprawą ( i migawki). 

Imaginacja – czasami jestem w „objęciach” Twoich barwnych westchnień:), co czynię z radością :) 

Wg 108 – serdeczności za przychylne komentarze , za poświęcony czas na lekturę moich wpisów. 

Angie – dziękuję za cenne przemyślenia i wrażliwość. 

ManoliRizo – muchas gracias!! I liked your way of looking at the world through the window of the lens.

Dziękuję Wszystkim, którzy mnie czytają- tym, którzy zagościli na dłużej i tym, którzy pojawili się tutaj tylko na chwilę.